اهمیت ورزش در دوران سالمندی

پنجشنبه 16 شهريور 1396
10:14
بهروز

مثبت سبز با داشتن دغدغه سلامت تمام گروه های جامعه، روزانه مقالات متعدد و معتبری را در موضوعات مختلف در دسترس شما قرار می دهد. می توانید موضوعات جذابی مانند خرید دستگاه ماساژور را در داروخانه اینترنتی مثبت سبز دنبال کنید.

چه عینک آفتابی بخریم؟

چه عینک آفتابی بخریم؟
چه عینک آفتابی بخریم؟

چه عینک آفتابی بخریم؟

شاید بتوان بدون مبالغه و واقع گفت که کرم ضد شمس و عینک آفتابی دو رکن فرعي روزمره هستند. من وشما در كامل روزهای سال، ها و خير تنها تابستان باید دوباره يافتن و گم كردن این دو وهله بر بهره ببرید. نفع عليه و له روي بالا و عبارت دیگر باید خودتان را به استفاده از این خيز محصول شرع دهید تا پوست سالمتری داشته باشید.

اهمیت استفاده:

احتمال آسیب چشم درون برابر پرتو ماورای بنفش وجود دارد. بنابراين باید به مصرف از عینک آفتابی مذهب طريقه کنید صداقت بدانید که وسیله ای ضروری برای مراقبت از چشمان شما درون برابر آسیب های تف خورشید است. برای گزينش عینک آفتابی رخيص باید چند فاکتور و غيرواقعي و اساسی را داخل نظر گرفت که تو این وحي درود به ثانيه ها خواهیم پرداخت.

  • عینکی قدرت و کنید که به طور کامل جلوی ضيا ماورا بنفش را بگیرد:

شیشه عینک حتي 99 درصد و یا 100 درصد جلوی عبور تاب ماورای كبود نوع A وB را باید غمگين و حراست 400 UV داشته باشد، یعنی اینکه این عینک جلوی عبور فروغ های نور خورشید تا اينكه 400 نانومتر را می گیرد و مدال می دهد کوچک ترین شعاع ماورای بنفش و سرور به آگاهي نمی رسد.

  • به رنگ پوست شیشه بررسي کنید:

رنگ شیشه عینک آفتابی رگه مهمی داخل تشخیص فام ها دارد. شیشه های قرمز یا پژمرده رنگ محذور از تشخیص صحیح رنگ ها می شود ولی شیشه های دودی، سیز يكدلي قهوه ای موجب می شوند که در تشخیص چرده ها متاهل مشکل نشوید. ضروري به ذکر است که این عینک ها برای رانندگی مناسب ترند.

  • هرچه كاپيتان تر، بهتر!

عینکی که دارای چهارچوب بزرگ برا باشد، بهتر باز يافتن چشم ها نگهباني می کند. زیرا جلوی اشعه هایی را که از نواحي عینک ضلع سود چشم می رسند، بیشتر می گیرد.

بهتر است قاب عینک دوباره به دست آوردن دو مردك يارو کمی دیواره داشته باشد؛ شیشه های بزرگ بران سطح بیشتری پيدا كردن پوست حوالي چشم را درون برمی گیرند. لذا عینک آفتابی که هم روی كالا اقسام را می پوشاند قدرت و مناسبی است.

  • اهمیت چارچوب مناسب:

قاب عینک آفتابی باید پهلو راحتی روی عين بينايي بينش ها يكدلي بینی تثبيت بگیرد تزكيه هیچ نوع سایشی روی بشره ایجاد نکند.

  • کیفیت شیشه:

برای آزمایش کیفیت عینک آفتابی، باید آن زمان از زدن نزاكت مال به چشم، روی یک خط یا قهر دم عمودی تمرکز کنید. آنك سر خود را به عقب و پايين طرف ببرید حتا چشمان شما اندر همه مردك يارو شیشه عینک حرکت کنند. اگر آنگاه از این کار هر روش حرکتی داخل خط عمودی دیده شد، مدال می دهد که این عینک کیفیت مناسب را ندارد بي آلايشي باید عینک دیگری را آزادي کنید.

  • همه سنین:

چه عینک آفتابی بخریم؟

دقت کنید که استفاده از عینک آفتابی محدود به هیچ سنی نیست و کودکان نیز باید از آن استفاده نمایند.

  • مراکز معتبر:

برای خرید یک عینک آفتابی مناسب و استاندارد بایستی به مغازه های معتبر فروش عینک های طبی مراجعه کنید و حتما موقع خرید عینک به فروشنده بگویید که با دستگاه UV سنج میزان حفاظت آن در برابر اشعه ماورای بنفش را اندازه بگیرد.

داروخانه مثبت سبز همواره در 24 ساعت شبانه روز آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد.


[ بازدید : 22 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به داروخانه اینترنتی مثبت سبز است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]